Vacek – proză de Marian Ilea (XXI) - 1 oră în urmă
„De Moș Nicolae”: Glasuri curate de copii au umplut Catedrala Episcopală „Sfânta Treime” din Baia Mare - 2 ore în urmă
Dominic Fritz și „bugetul curcubeu” - 3 ore în urmă
Sorana Cîrstea se retrage din tenis - 3 ore în urmă
Cadou de Moș Nicolae pentru micii pacienți: Dr. Alina Nistor se alătură echipei Spitalului Municipal Sighetu Marmației - 3 ore în urmă
6 decembrie – Sărbătoarea populară Moș Nicolae (Sânnicoară) - 4 ore în urmă
A fost lansat noul site al Episcopiei Ortodoxe Române a Maramureșului și Sătmarului - 4 ore în urmă
Prognoza meteo Maramureș – 6 decembrie 2025 - 5 ore în urmă
Maramureșenii au dat culoare celei de-a III-a ediții a evenimentului „România 1000” - 15 ore în urmă
Victorie la 20 de goluri diferență a „tricolorelor” în al doilea meci din grupele principale ale Campionatului Mondial - 15 ore în urmă
Manu Doru Aurel din Târgu Lăpuș, campion la Matematică și Informatică
În perioada 21-23 martie 2025, Cluj-Napoca a găzduit cea de-a XXXVII-a ediție a Concursului Național de Matematică și Informatică „Grigore Moisil”, un eveniment de prestigiu în domeniul educațional românesc. Organizat de Inspectoratul Școlar Județean Cluj, în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării, Universitatea „Babeș-Bolyai” și alte instituții locale, concursul a reunit peste 250 de elevi talentați din întreaga țară.
Printre aceștia s-a remarcat Manu Doru Aurel, elev în clasa a V-a A la Liceul Teoretic „Petru Rareș” din Târgu Lăpuș, județul Maramureș. Sub îndrumarea profesorului Călin Micu, Doru Aurel a obținut locul 1 la secțiunea de matematică a concursului, demonstrând o înțelegere profundă și o pasiune deosebită pentru această disciplină.
Performanța sa la Cluj-Napoca vine după un alt succes notabil: obținerea celui mai mare punctaj la etapa județeană a Olimpiadei de Matematică și calificarea la etapa națională.
Concursul „Grigore Moisil” este recunoscut pentru nivelul său ridicat de dificultate și pentru rolul său în promovarea excelenței în matematică și informatică. Participarea și performanța elevilor la acest concurs reflectă atât talentul individual, cât și dedicarea profesorilor îndrumători și susținerea instituțiilor de învățământ.
Astfel de realizări subliniază importanța investiției în educație și a sprijinului acordat tinerelor talente, care reprezintă viitorul științei și tehnologiei în România.
Vasile Petrovan













