Mirosul de sărbătoare a pătruns la Centrul Luchian din Baia Mare, în cadrul atelierului de ornat turtă dulce - 8 minute în urmă
Concertul caritabil de colinde și muzică clasică „Poveste de iarnă” va avea loc la Biserica Greco-Catolică „Sfânta Cruce” din Baia Mare - 29 minute în urmă
Performanță pentru România la karting, la Rotax Max Challenge Grand Finals - 1 oră în urmă
„Elev informat” – o campanie despre drepturi, responsabilitate și implicare civică în școli și licee - 2 ore în urmă
„Crăciun la Atelier” – expoziție cu vânzare de produse handmade, în Baia Mare - 3 ore în urmă
Prognoză meteo Maramureș–13 decembrie 2025 - 12 ore în urmă
Lăpușencele au lansat colinda „Sărbătorile ne-adună” - 14 ore în urmă
România, la UEFA eEURO 2025 - 15 ore în urmă
Sunteți invitați la spectacolul de teatru „Spărgătorul de nuci”! - 16 ore în urmă
Patrula Școlară s-a alăturat polițiștilor și în prag de sărbători - 16 ore în urmă
Georgiana Mariana Pop, noul purtător de cuvânt al Serviciului de Probațiune Maramureș
Începând cu data de 20 iunie 2024, Serviciul de Probațiune Maramureș are un nou purtător de cuvânt, Georgiana Mariana Pop. Ea va avea atribuții de relații publice și consilier de probațiune. Georgiana Mariana Pop s-a alăturat echipei în anul 2021, dovedind ulterior o constantă implicare în activitățile specifice serviciului de probațiune. Absolventă a studiilor de Master cu specializarea „Asistență Socială în Spațiul Justiției Probațiune și Mediere“, promoția 2022, în cadrul Facultății de Sociologie și Asistență Socială a Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, aceasta a manifestat interes pentru activitatea de probațiune, încă anterior finalizării studiilor universitare, în cadrul Facultății de Litere – specializarea Asistență Socială a UTCN – CUNBM, prin implicarea activă, ca voluntar, în activitatea Serviciului de Probațiune Maramureș.
Printre obiectivele prioritare ale noului purtător de cuvânt se numără:
– îmbunătățirea imaginii Serviciului de Probațiune Maramureș, prin campanii de informare și conștientizare publică;
– dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare, pentru a asigura o prezență constantă și relevantă în mass-media;
– organizarea de evenimente și conferințe de presă, pentru a menține publicul informat cu privire la activitățile și inițiativele serviciului;
– asigurarea unei prezențe active pe platformele de social media și în mass-media locală și națională, pentru a crește vizibilitatea și a promova inițiativele serviciului.
Foto: 2mnews
Lăcrimioara ZOTA











