În Sâmbăta Mare prăznuim îngroparea Mântuitorului nostru - 45 minute în urmă
Ce găseai pe masa țăranului român în trecut, de Paște. Mielul umplut a apărut relativ recent - 19 ore în urmă
Expoziția „Un secol de arte frumoase la Baia Mare” va fi vernisată la Palatul Episcopal Romano-Catolic de Oradea - în urmă
Primăvara în Satul de pe Dealul Florilor, în a doua zi de Paști - în urmă
Psiholog Psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Slăbiciunile din viață și influența asupra noastră, câteva sfaturi esențiale; Cum le recunoaștem și cum acționăm - în urmă
Val de infecții respiratorii și gripă în Maramureș - în urmă
Un milion de euro, la Borșa, prin PNNR - în urmă
Într-o zi de 3 mai, Nadia Comăneci ne-a făcut mândri că suntem români - în urmă
Când vor intra pe carduri, alocațiile pe luna mai - în urmă
O cățelușă are nevoie de ajutorul oamenilor, iubitori de animale - în urmă
Activități pentru copii la biserica „Sfinții Arhangheli Mihail și Gavriil” (GALERIE FOTO)
Biserica „Sfinții Arhangheli Mihail si Gavriil” din Baia Mare a găzduit, la sfârșitul săptămânii trecute, acțiunea educativ-religioasă „Intrarea Domnului în Ierusalim pe înțelesul copiilor”, adresată celor din cuprinsul parohiei. La eveniment au participat zeci de copii, coordonați de preotul paroh Andrei Emil Pop, inspector eparhial, de părinți și voluntari. Micuții au realizat pe aleile din curtea bisericii desene pe asfalt, iar apoi au intrat în lăcașul de cult unde au rostit rugăciuni, au repetat cântarea „Hristos a Înviat!” și au ascultat cuvântului preotului paroh despre semnificația praznicului Floriilor.
Acțiunea a continuat apoi în curtea bisericii, unde copiii au desenat cu acuarele și creioane colorate simboluri ale Sărbătorilor Pascale. La final, aceștia au fost răsplătiți cu prescură și dulciuri.
Biserica Sfinții „Arhangheli Mihail și Gavriil” din Baia Mare organizează o altă acțiune în Sâmbăta Mare, 27 aprilie, de la ora 11:00, intitulată „Învierea Domnului – bucuria copiilor”, în care copiii vor învăța, printre altele, despre încondeierea ouălor de Paști.